به گزارش ایرنا، محمد تقوی شنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین موضوع ها باور به برد است که بازیکنان تراکتور سازی با داشتن خود باوری به خوبی این مهم را درک کردند.
وی در ارتباط با بازی تراکتور سازی و پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازیکنی که یک هفته در ترکیب تیم بود، در هتل متوجه شدیم نمی‌تواند در این دیدار بازی کند.
تقوی افزود: برای ما سخت بود که جانشین او را پیدا کنیم ولی خوشبختانه بازیکنان تیم با شایستگی جای وی را پرکردند.
وی گفت: بازیکنان تراکتور سازی نشان دادند می‌توانند حتی تیمی که در خانه خود شکست نخورده است را شکست دهند.
تقوی تصریح کرد: تیم پارس حنوبی جم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با کنترل توپ توانستیم مقابل این تیم به هدف‌ اصلی خود دست پیدا کنیم.
تقوی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم متمول تراکتورسازی تیم بی‌بضاعت پارس جنوبی را شکست داد گفت: پارس جنوبی بی بضاعت نیست و تیم خوبی دارد و باید دانست که در فوتبال پول برد نمی‌آورد.
وی در رابطه با جو ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: اگر چه انتظار می رفت ورزشگاه پر شود اما چون بازی اول هفته بود کاهش جمعیت تماشاگران در این دیدار طبیعی بود.
تقوی درباره داوری دیدار پارس جنوبی جم – تراکتورسازی بیان کرد: داور هیچ وقت بد نیست شاید در جریان بازی، مربی به خاطر هیجان اعتراض کند که طبیعی است اما من هیچ وقت به داور اعتراض نمی‌کنم.
در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم پارس جنوبی جم در تهران برابر پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز در خانه برابر فولاد خوزستان صف آرایی می کنند.
تیم پارس جنوبی جم با این شکست 19 امتیازی و در رتبه ششم باقی ماند و تراکتورسازی تبریز نیز با این برد 26 امتیازی و به رده سوم جدول صعود کرد.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.