به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: با وجود اینکه تیم حریف تجربه بالایی داشت ولی بیشتر تیم پارس جنوبی جم را کنترل می کرد و در مجموع بازی بیشتر در اختیار تیم ما بود.
وی ادامه داد: تفاوت دو تیم تنها روی یک ضربه ایستگاهی بود که آن ضربه نیز با خوش شانسی تراکتورسازی منجر به تک گل بازی شد.
تارتار افزود: بازیکنان پارس جنوبی از ضربه ایستگاهی استفاده خوبی نکردند که امید می رود هواداران این تیم ما را ببخشند.
تارتار اضافه کرد: تیم تراکتورسازی تبریز در استادیوم آزادی تیم پرسپولیس را شکست داد ولی جلوی ما دست و پا بسته بود و این کیفیت کار تیم پارس جنوبی را نشان می دهد.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار افزود: کوپال ناظمی از داوران جوان لیگ است و اشتباه تاثیرگذاری در جریان بازی تیم های پارس جنوبی جم و تراکتور سازی تبریز نداشت.
تارتار در مورد نقش مسائل و مشکلات مالی در شکست امروز این تیم گفت: مشکلات مالی باعث ضعف عملکرد بازیکنان تیم پارس جنوبی نشده ولی بدون تاثیر هم نیست.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: چنانچه مشکلات مالی تیم حل شود به فکر اردوی بین فصل و جذب بازیکنان جدید هستیم ولی اولویت ما حفظ بازیکنان کنونی تیم است.
در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم پارس جنوبی جم در تهران برابر پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز نیز در خانه برابر فولاد خوزستان صف آرایی می کنند.
تیم پارس جنوبی جم با شکست در مقابل تیم تراکتور سازی تبریز 19 امتیازی و در رتبه ششم باقی ماند و تیم تراکتورسازی تبریز نیز با این برد 26 امتیازی و به رده سوم جدول صعود کرد.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.