به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه ‌شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و تراکتورسازی در جمع خبرنگاران افزود: در بازی فردا انتظار می رود که هواداران با حضور خود جو مناسبی برای تیم ایجاد و نتیجه را به سود تیم محبوب خود رقم بزنند.
وی بیان کرد: با پر شدن ورزشگاه جم از سوی هواداران، بازیکنان با روحیه بهتری برابر حریف صف آرایی می کنند.
تارتار اظهارداشت: تیم پارس جنوبی جم با روحیه خوبی که با پیروزی در 2 دیدار گذشته بدست آورده برابر تراکتور نیز برای کسب سه امتیاز تلاش می کند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در هفته های اخیر بازی سختی پشت سر گذاشتیم و بدون شک این بازی به مراتب دشوار تر از چند بازی اخیر است.
تارتار عنوان کرد: تراکتور سازی تیمی خوب، پرتماشاگر و یکدست است که از یک کادر جوان و باهوش سود می برد.
وی با اشاره به وضعیت مصدومان و محرومان تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: برای بازی فردا برابر تراکتور سازی تبریز عماد میرجوان و فرشید پاداش مصدوم هستند و بازیکن محروم نیز نداریم.
تارتار در ارتباط با بازیکنان با تجربه پارس جنوبی نیز اظهار داشت: من تا سن 37 سالگی فوتبال بازی کردم و می‌دانم که بازیکنان باتجربه چقدر می‌توانند به ما کمک کنند.
وی یادآورشد: باتوجه به شرایط بد مالی پیش‌بینی می‌ شد شاید دچار بحران‌هایی شویم ولی در شرایط سخت همین بازیکنان باتجربه تیم را از آن شرایط سخت خارج می‌کنند.
تارتار در ارتباط با وضعیت مالی تیم پارس جنوبی جم گفت: به نسبت میزان دریافتی بازیکنان تیم پارس جنوبی تا اینجای کار نیز فراتر از انتظار ظاهر شده است.
وی گفت: رتبه کنونی پارس جنوبی در جدول مسابقات خیلی جلوتر از هدف‌گذاری تیم است که این نشان از سعی و تلاش وافر مجموعه تیم دارد.
پارس جنوبی جم اکنون با 19 امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم فردا شنبه در هفته چهاردهم بازی ها در خانه به مصاف تراکتور سازی تبریز می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.