حسین کردوانی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با تلاش و همت کارکنان اداره امورمالیاتی این میزان اعتار در 6 ماه نخست امسال برای اجرای پروژهای عمرانی و توسعه و آبادانی چهار شهرداری خورموج، شنبه، کاکی و بادوله و دهیاری ها و مناطق عشایری شهرستان دشتی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از این میزان 82 میلیارد ریال به شهرداری خورموج مرکز شهرستان دشتی، 24 میلیارد ریال کاکی، 6 میلیارد ریال شنبه و هشت میلیارد ریال نیز به بادوله پرداخت شد.
رئیس اداره امور مالیاتی دشتی اضافه کرد: همچنین 23 میلیارد ریال نیز به حساب دهیاری های بخش مرکزی، 18 میلیارد ریال کاکی، 11 میلیارد ریال شنبه و طسوج و سه میلیارد ریال نیز برای توسعه مناطق عشایری شهرستان دشتی واریز شد.
کردوانی یادآورشد: در سال گذشته نیز 268 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های دشتی برای اجرای ده ها پروژه عمرانی در شهرها، روستاها و مناطق عشایری این شهرستان واریز شده بود.
وی تاکید کرد: پرداخت اعتبار از محل مالیات ارزش افزوده در سالیان اخیر یکی از اقدامات بسیار خوب دولت تدبیر و امید بوده که باعث توسعه و عمران همه مناطق شهری و روستایی و عشایری و بهبود وضعیت رفاهی در مناطق محروم شهرستان دشتی شده است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.