به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: این اعتبار برای تکمیل راه های ارتباطی ناصری به شنبه، گزدراز به کردوان‌، تکمیل پایگاه امداد جاده ای، تبدیل آبنما به پل در جاده های روستایی، تکمیل استادیوم شماره 2 خورموج، نوسازی تاسیسات و شبکه آب شهری و تکمیل سد قیز قلعه دشت پلنگ هزینه خواهد شد.
قرماندار دشتی از پیگیری های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی برای افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان از محل کمک های وزارت نفت قدردانی کرد.
نادری، از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست برای حل مشکلات واحد های تولیدی و توسعه اشتغال با مدیران شرکت های تولیدی همکاری بیشتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: امروز کشور نیاز به اشتغال، سرمایه گذاری و تولید دارد و با مدیرانی که در کار راه اندازی واحدهای تولیدی و اشتغال جوانان سنگ اندازی و مانع تراشی کنند، برخورد خواهد شد.
فرماندار دشتی بر تکریم مردم و ارباب رجوع توسط مسئولان و کارکنان ادارات تاکید کرد و افزود: مدیران باید با حوصله بیشتری پاسخگوی مردم و مشکلات آنان باشند و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از ملاک های مهم برای ارزیابی مدیران است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.