ظهیر محمودی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: مرکز دارالقرآن این اداره با پیشرفت 50 درصدی برای استفاده دانش آموزان احداث شده و در صورت تامین اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان نیازمند مکان مناسب و برنامه های قرآنی هستند تا بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.
رئیس آموزش و پرورش بردخون اضافه کرد: آموزش و پرورش بردخون در چند سال اخیر در زمینه مسابقات قرآنی رتبه های خوبی کسب کرده است.
وی گفت: سال گذشته ساخت مدرسه حافظ شهنیا و اندیشه بردخون از طرح وزارت نفت به تصویب رسید اما عملیات اجرایی آن آغاز نشده و در بلاتکلیفی بسر می برد و مدرسه فرهنگ بردخون با اعتبار 6 میلیارد ریال نیاز به نگاه ویژه دارد.
محمودی با اشاره به طرح روستا مرکزی اظهارداشت: دهیاری ها بخشی از هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی به مدرسه را پرداخت کنند تا مشکلات آموزش و پرورش کاهش یابد.
وی ادامه داد: آسفالت حیاط 6 مدرسه بردخون فرسوده شده و دانش آموزان برای برنامه های ورزشی خود در حیاط مدرسه با مشکل روبرو هستند.
رئیس آموزش و پرورش بردخون اظهارداشت: تنها سالن فرهنگی هنری شهید نامدار شهر بردخون با قدمت 30 سال نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.
بردخون از توابع شهرستان دیر(dayyer) با 10 هزار نفر جمعیت و داشتن 30 آموزشگاه در فاصله 150 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد و شغل اصلی مردم صیادی و کشاورزی است.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.