به گزارش ایرنا، سرهنگ یاسین اکبا سه شنبه شب در یادواره شهدای محله شهید بهشتی گناوه در مسجدالنبی (ص) افزود: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای بازخوانی و تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب و بازگو کردن یاد وخاطره و زنده نگه داشتن جانفشانی ایثارگران به نسل کنونی است.
وی اظهارداشت: شهدای گرانقدر برای دفاع از دین مبین اسلام و پایداری و استقامت کشور فداکاری های بسیار انجام دادند که هرگز فراموش نمی شوند و حق بزرگی بر گردن ملت و کشور عزیز ایران دارند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امام راحل برای حفظ بقای نظام و انقلاب آینده نگر و با درایت عمل می کرد که بسیج مستضعفان در این ارتباط تاسیس شد.
وی اظهارداشت: بسیج نقشی مهم در پیروزی جنگ نابرابر تحمیلی علیه ایران داشت و با روحیه جهادی و ایثار اجازه نداد که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.
اکبا گفت: بسیجیان تنها بخاطر عشق به میهن و دفاع از اسلام و ولایت راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و دراین راه 85 هزارشهید تقدیم و 45 درصد از شهدای دوران دفاع مقدس ازاین قشر بودند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه بر وحدت و همدلی آحاد و اقشار جامعه در برهه کنونی تاکید کرد و افزود: در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همه سعی و تلاش خود را برای اختلاف و دو دستگی بین مردم با نظام و رهبری و تلخ کردن کام مردم در این رویداد مهم بکار بسته که آرزوی خود را به گور خواهند برد.
در این آیین معنوی که به همت هیات امنا و پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) و بنیادشهید و امورایثارگران گناوه برگزار شد، از تابلو شهدای محله شهید بهشتی شهیدان ناصر رسولی، جوادفروتن، شهسوار تندید، عبدالصمد سهیلی، سیدفخرالدین موسوی، احمد گلستانی، جهانگیر رشیدی، عبدالله لیراوی و علیرضا رضایی رونمایی شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.