به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: دشمن به تکاپو افتاده که دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهد و همه ما باید قدر داشته های خود را بدانیم.
وی یادآورشد: تمام جناح ها و گروه های سیاسی دلسوز انقلاب و فرزندان انقلاب اسلامی هستند و باید با وحدت و همدلی در فکر توسعه و پیشرفت باشیم.
فرماندار دیر با بیان اینکه نباید در بین مردم نارضایتی ایجاد کنیم، افزود: ارباب رجوع را تکریم کرده و نارضایتی بین مردم ایجاد نکنیم و اگر جایی کاری نمی توانیم انجام دهیم مردم را توجیه و مسائل را برای آنان بیان کنیم.
وی اظهاردشت: متولی اصلی طرح های نیمه تمام دستگاه اجرایی است و هیچ دستگاه اجرایی منتظر رصد فرمانداری بر طرح ها و پروژه ها نباشد.
علی حسنی اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی از روزمرگی و خودرایی پرهیز کرده و با فکر و مشورت با فعالان بخش ها در جذب سرمایه گذار و ایده نو برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنند.
وی گفت: برنامه ریزی، برنامه محور، خدمت رسانی صادقانه به مردم، رعایت مکاتبات اداری و استفاده از شبکه دولت در ادارات مورد تاکید قرار گیرد.
امام جمعه دیر نیز گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته که نیاز به تبیین و بازگوکردن برای نسل جوان دارد.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: با توجه به اعلام دشمن بر فشار روحی و اقتصادی بر مردم وظیفه داریم که دوران سیاه طاغوت را به نسل جوان بازگو و دستاوردها و خدمات دولت ها در طول انقلاب اسلامی با روش خلاقانه در معرض دید نسل جوان قراردهیم.
وی یادآورشد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان توطئه های دشمن را خنثی می کند.
7207/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.