به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز دوشنبه به مناسبت پنج آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل در جمع بسیجیان استان بوشهر افزود: با وجود همه دسیسه ها و تلاش های دشمن برای بر اندازی نظام جمهوری اسلامی ولی هفته بسیج با عزت، انسجام، وحدت، همدلی و یکپارچگی هرچه تمام تر برگزار شد.
وی بیان کرد: دشمن با ترویج ناامیدی، خدشه دار کردن امنیت ملی، دامن زدن به اعتصاب ها و اغتشاش ها تلاش می کند 40 سالگی انقلاب را خدشه دار کند اما تاکنون موفق نبوده است.
رزمجو اضافه کرد: بسیج در 39 سال فعالیت خود برای دستیابی به چشم انداز انقلاب اسلامی برای تامین امنیت ملی، تمامیت ارضی کشور، منافع ملی جمهوری اسلامی و بازکردن دروازه های پیشرفت و آبادانی در عرصه های مختلف اجتماعی برای جهان اسلام الگو و سرمشق بوده است.
رزمجو، مسجد محوری، خودباوری و ولایت پذیری را از ویژگی های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج نقشی مهم درامنیت پایدار انقلاب اسلامی، صدور ویژگی های انقلاب اسلامی، پیشگیری از تهدیدها و بازدارندگی از تهدیدهای داخلی و خارجی دارد.
وی تاکید کرد: بسیج باید با تکیه بر قدرت و توان، اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ حزب الهی را در ایران اسلامی تثبیت کند و ارزش های الهی را در اجتماع احیا و زنده نگه دارد.
وی بیان کرد: وفاداری بسیجیان برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در اقشار مختلف یک وفاداری شکست ناپذیر و بی پایان است و امروز نیز بعد از 39 سال از زمان فعالیت این نهاد ارزشی همواره پای انقلاب ایستاده است.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.