به گزارش ایرنا، عبدالخالق برگرزاده در نشست بررسی وضعیت تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: شاهین بوشهر با فراز و نشیب های فروانی که در چند سال اخیر دیده اکنون به وضعیت مطلوب خود نزدیک می شود.
وی بیان کرد: این تیم در سایه وحدت و همدلی پارسال پس از گذشت نزدیک به 10 سال صعودی شیرین برای هواداران رقم زد که تکرار این صعود برای رسیدن به سطح اول فوتبال کشور حمایتی همه جانبه را می طلبد.
برزگرزاده ادامه داد: بوشهر با سابقه تاریخی در فوتبال به حق شایسته داشتن تیمی در لیگ برتر است که تحقق این مهم بدون شک بار دیگر روحیه شادابی و نشاط سال های حضور شاهین در لیگ برتر را در بین فوتبال دوستان این شهر زنده می کند.
وی گفت: در این راستا از شهرداری بوشهر انتظار می رود با حمایت های خود از مجموعه شاهین بوشهر و بویژه مدیرعامل و سرمربی جوان و خوش فکر تیم زمینه تداوم پیروزی های آنها را فراهم کند.
برزگرزاده افزود: یکی از ابزارهای مهم و کارساز در موفقیت تیم های فوتبال وجود پشتوانه مردمی و هوادارانی پرشور است که شاهین بوشهر بواسطه قدمت طولانی اش از این ظرفیت بخوبی برخوردار است.
وی با اشاره به دیدار روز یکشنه شاهین و مس رفسنجان اظهارداشت: انتظار می رود هواداران پرشور تیم شاهین همچون سایر بازی ها با حضور حداکثری خود زمینه تداوم حضور شاهین در جمع مدعیان صعود را فراهم کنند.
شاهین بوشهر اکنون با 23 امتیاز در رده نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.