به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 51 متقاضی از طریق سامانه الکترونیکی بهین یاب نسبت به درخواست تسهیلات رونق تولید نام نویسی کردند که از این شمار 29 مورد در کمیته فنی کارگروه تایید و به بانک های عامل استان بوشهر معرفی شدند.
وی بیان کرد: میزان تسهیلات 29 مورد متقاضی از بخش های صنعت، معدن و کشاورزی در مجموع 9 هزار و 310 میلیارد ریال مصوب شده که تا کنون سه هزار میلیارد ریال آن از طریق بانک های عامل استان پرداخت شده است.
حسینی محمدی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 44 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با گذراندن 218مصوبه برای ساماندهی مسائل و مشکلات 153بنگاه تولیدی در استان بوشهر تشکیل شده است
وی گفت: 218مصوبه یاد شده شامل مسائل بانکی، تامین اجتماعی، مالیات، تامین انرژی و سایر موارد است.
حسینی محمدی بیان کرد: نشست کارگروه رفع موانع تولید با هدف تسهیل و رفع مشکلات واحد های تولیدی به ریاست استاندار یا معاون استاندار بوشهر بصورت هفتگی تشکیل می شود.
وی گفت: اجرای مصوبات کارگروه یاد شده برای تسهیل در امر تولید و حمایت از کالای ایرانی برای همه دستگاه های اجرایی و بانک ها الزامی است.
حسینی محمدی افزود: پیگیری و تشکیل نشست های متعدد با مدیران بانک های عامل و مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر برای حل مشکلات واحد های تولیدی توانسته گام های موثری در رونق کسب و کار بردارد.
وی گفت: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر آماده دریافت درخواست های متقاضیان حل مسائل و مشکلات همه بنگاه های اقتصادی در بخش های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و گردشگری است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.