به گزارش ایرنا، ندا عبدالله زاده در نشست شورای شهر بوشهر برای حل مشکلات تیم های فوتبال شاهین و ایرانجوان بوشهر افزود: با توجه به شرایط نامطلوب ایرانجوان در این روزها پرداخت هر چه زودتر این کمک می تواند حلال برخی از مشکلات این تیم باشد.
وی بیان کرد: شاهین بوشهر نیز با تداوم روند صعودی خود به صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور رسیده که تداوم این موقعیت نیازمند حمایت اعضای شوراست.
عبدالله زاده ادامه داد: در این ارتباط باید مطالبات بازیکنان طبق قرارداد پرداخت شود تا از انگیزه آنها کاسته نشود.
وی یادآور شد: از نیم فصل دوم بازی های شاهین در لیگ یک فرسایشی و سخت شده از این رو باید حمایت تاثیرگذار از تیم صورت گیرد.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: باید شرایط سخت این روزهای ایرانجوان بیشتر درک و راه برون رفت آنها از بحران کنونی فراهم شود.
کیوان هاشم زاده ادامه داد: شاهین نیز این روزها به وضعیت ایده آل رسیده و شورا باید حمایت های خود را از این تیم ادامه دهد.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مسئولان استان باید از هم اکنون به فکر حمایت از ایرانجوان باشند و کمک خود را به بازی های پایانی فصل موکول نکنند.
عبدالخالق برزگرزاده افزود: با تداوم روند کنونی این احتمال وجود دارد که ایرانجوان در لیگ 2 سقوط کند و در نهایت کار به خرید امتیاز برای این تیم بکشد.
وی گفت: با توجه به اینکه خرید امتیاز به مراتب هزینه بیشتری دارد، انتظار می رود مسئولان استان از هم اکنون به فکر فراهم کردن موفقیت های این تیم محبوب و مردمی باشند.
شاهین بوشهر اکنون با 23 امتیاز در رده نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
ایرانجوان بوشهر نیز با 6 امتیاز در رده دوازدهم گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.