به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان دیر در آیین گفت: شهیدان بهترین الگوهای رفتاری و اعتقادی برای همه در این وانفسای زندگی خاکی هستند.
سرهنگ عیسی داوریان افزود: دانش آموزان آینده سازان میهن اسلامی باید از این سفر معنوی و تربیتی بهترین نحوه استفاده را داشته باشند و چراغ راه ادامه زندگی خود قراردهند.
وی گفت: سرزمین های نور دوران دفاع مقدس محل تلاقی زمین و آسمان و محل معراج شهیدانی است که از اوج انسانیت تا ملکوت اعلای الهی پرکشیدند.
مسئول اردویی راهیان نور سپاه ناحیه سید الشهدا دیر نیز به ایرنا گفت: این کاروان با 9دستگاه اتوبوس و چند دستگاه خودرو سبک پشتیبانی سفر خود به مناطق عملیاتی را آغاز کردند.
سروان پاسدار سید علی حسینی نیا افزود: سفر کاروان راهیان نور دانش آموزان دیر به مدت سه روز است که در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی والفجر 8، شهدای ذوالفقار،اردوندکنار ، نهرخین و شهدای شرق کارون بازدید و در رزمایش فرهنگی هنری اردوگاه شهید باکری شرکت خواهند کرد.
وی گفت: در این سفر معنوی 50 راوی، روحانی و تعدادی از مدیران مدارس کاروان راهیان نور را همراهی می کنند.
وی افزود: دل نوشته، کارت نائب شهید برای هر دانش آموز، مسابقات پیامکی، توزیع بروشور با موضوع معرفی شهدای شهرستان در مناطق عملیاتی جنوب و اهدای جوایز از برنامه های فرهنگی در این سفر معنوی است.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.