به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بوشهر افزود: آنچه بیش از همه مشکلات موجود به بدنه جامعه ضربه می زند ترویج ناامیدی است.
وی اضافه کرد: نیروهای حزبی به عنوان افراد پیشرو و الگو در جامعه باید تلاش کنند ناامیدی به درون جامعه و در دل مردم نفوذ نکند و با تمام توان برای افزایش میزان امید در جامعه راهکار ارائه دهند و باجدیت در این راستا گام بردارند.
خورشیدی با بیان اینکه امروز بیش از پیش ضرورت حمایت از دولت احساس می شود گفت: دشمن با اعمال فشار بر مردم از طریق تحریم و تهدید قصد دارد مردم را از دولت ناامید و دلسرد کند و میان مردم و دولت فاصله ایجاد کند.
وی تاکید کرد: احزاب و خواص جامعه در چنین شرایطی باحمایت از دولت و تشریح شرایط و مسایل پیچیده و دسیسه های موجود برای مردم از دلسردی، ناامیدی و سرخوردگی جامعه پیشگیری کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: مشارکت احزاب در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی باید بیشتر شود تا احزاب از حالت تک وجهی که تنها به مسایل سیاسی ورود می کنند خارج شوند.
وی یادآور شد: احزاب در جامعه امروز ما آنچنان که باید در رفع مسایل و مشکلات اجتماعی جامعه مشارکت ندارند این در حالی است که با داشتن پتانسیل جوانان و نخبگان به شدت می توانند در رفع معضلات جامعه مشارکت داشته باشند.
خورشیدی گفت: احزاب می توانند با کارشناسی دقیق در رفع معضلات مهمی همچون اعتیاد، طلاق، افزایش بزه کاری در جامعه و وضعیت کودکان کار و دیگر موارد مشابه یاری گر دولت باشند تا با بهبود شرایط اجتماعی کشور به سمت رشد و پیشرفت گام بردارد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.