به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در آیین نمادینی که به همین مناسبت در دبیرستان هیات امنایی شهید تیموری این شهرستان برگزارشد، گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سال 1392 به همت وزارت آموزش وپرورش دولت تدبیر و امید در سراسر کشور باهدف نشاط و شادابی و پویایی در بین دانش آموزان و شعار تحصیل، تهذیب و ورزش آغاز شد که نتایج خوبی بدنبال داشته است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: شناسایی و کشف استعدادهای بالقوه دانش آموزان در رشته های ورزشی، افزایش سطح آمادگی جسمانی، توسعه ورزش همگانی و مشارکت پذیری همه دانش آموزان، معلمان و اولیا از جمله هدف های المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است.
وی اظهارداشت: قهرمانانی که در میدان های بین المللی می درخشند از مدارس فعالیت های ورزشی خودرا آغاز کرده اند و از دانش آموزان شهرستان انتظار داریم با تلاش وپشتکار راه آنان را ادامه دهند.
مدیر دبیرستان هیات امنایی شهید تیموری گناوه گفت: این آموزشگاه برای دومین سال متوالی میزبان برگزاری نمادین المپیاد ورزشی دورن مدرسه در این شهرستان است.
کورش خرم آبادی افزود: دانش آموزان این آموزشگاه مستعد در همه عرصه ها از جمله ورزشی هستند و تاکنون تعدادی از آنان مقام های متعددی در سطوح کشوری و استانی کسب کرده اند.
در این آیین با روشن شدن مشعل توسط فرماندار، چندین رشته ورزشی شامل ژیمناستیک، والیبال، طناب کشی، اسکیت، فوتسال، تنیس روی میز، ورزش های رزمی توسط دانش آموزان اجرا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.