به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روزسه شنبه درنشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر افزود: بانک‌ها به عنوان ستون فقرات اقتصاد به شمار می روند و چنانچه آنها بتوانند با افزایش گردش مالی عملکرد موفقی داشته باشند، پیشرفت در سایر بخش های اقتصادی این استان نیز ایجاد می شود.
وی بیان کرد: بانک ها در صنعت، اقتصاد، خدمات و بازرگانی باید بالاترین سهم را داشته باشند.
گراوند ادامه داد: همچنین آنها باید با بخش خصوصی همکاری کنند تا رشد و توسعه در این بخش بخوبی محقق شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: از بانک‌ها انتظار می رود در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان استان همکاری بیشتر و موثرتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: آنها در پرداخت تسهیلات از کاغذبازی و بروکراسی منجر به معطلی خودداری کنند.
گراوند یادآور شد: تسهیلات بانکی در استان بوشهر باید در مسیر تولید هدایت شود، زیرا این مهم موجب ایجاد اشتغال مولد و پایدار می‌شود.
وی با تقدیر از بانک سینا در پرداخت تسهیلات روستایی استان بوشهر گفت: بانک سینا با وجود کمبود نیرو و شعبه، سال گذشته 400 میلیارد ریال و امسال نیز 250 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دراین استان پرداخت می کند.
استاندار بوشهر، بانک‌ها را خط مقدم اقتصادی دانست و افزود: در شرایطی که درگیر جنگ اقتصادی هستیم، بانک ها می توانند با کار جهادی و شبانه روزی کمک کار دولت باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: بانک ها نقشی بسیار موثر در اقتصاد دارند و در سال جاری بانک های استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری خوبی داشته اند.
سعید زرین فر افزود: از مدیران بانک ها در استان بوشهر انتظار می رود در پرداخت تسهیلات بخش های مختلف، اهتمام بیشتری داشته و در شتاب بخشیدن به این مهم اقدام کنند.
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه امسال، 83 هزار و 932 فقره تسهیلات بانکی به مردم در 10 شهرستان این استان پرداخت شده است.
داریوش زراعتگر افزود: میزان پرداختی بانک ها در این مدت 32 هزار میلیارد ریال است.
شورای هماهنگی بانک های استان بوشهر شامل 18 بانک دولتی و خصوصی است که در قالب 351 شعبه بانکی و 73 باجه فعالیت هستند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.