به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز دوشنبه در نشست هماهنگی جشن های بهار مهربانی افزود: میلاد نبی اکرم (ص) بزرگترین جشن خلقت و هفته وحدت اوج تبلور یگانگی جهان اسلام است.
وی بیان کرد: در شرایطی که جامعه زیر فشارهای معیشتی و تحریم های طراحی شده برای تحت تاثیر قراردادن امید جامعه است برای اینکه این تحریم ها کم اثر شوند باید جامعه تاثیر پذیری کمتری داشته باشد.
خورشیدی اضافه کرد: در شرایطی که القای ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب روبه فزونی است جشن های بهار مهربانی می تواند موجی از نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد کند.
وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، صدا و سیما، خانه مطبوعات، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها، شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر باید در اجرای این جشن ها همکاری لازم را داشته باشند.
خورشیدی گفت: بهره گیری از مناسبت های دینی برای ترویج شادی در جامعه، توسعه نشاط با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد، تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت اقشار مردم از اهداف و رویکردهای جشن های بهار مهربانی است.
وی گفت: نمایش خیابانی، موسیقی اقوام، اجرای برنامه های مذهبی، استفاده از ظرفیت های ورزشی محلی و آیینی و عرضه محصولات فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای جشن های بهار مهربانی در بوشهر است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.