به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: با توجه به ابلاغ طرح های اشتغالزایی روستایی در سه حوزه کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید بانک‌ها زمینه پرداخت تسهیلات اعتباری به این طرح‌ها را فراهم کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی و مشوق بیمه ‌ای اظهار داشت: در طرح کارورزی و مشوق‌های بیمه ‌ای طرح‌های اشتغال‌ زایی لازم برای جوانان تدوین شده که باید برای حل مشکلات این حوزه راهکارهای لازم در نشست تخصصی ارائه شود.
گراوند گفت: شرکت‌های دانش بنیان به عنوان الگوی موفق در حوزه اشتغال، اقتصاد و خودکفایی به جامعه معرفی شوند تا با بهره‌ گیری از این ظرفیت آنها زمینه بکارگیری اشتغال جوانان برای کارآفرینی فراهم شود.
وی یادآور شد: با همکاری دستگاه های نظارتی و بازرسی نباید در اجرای پروژه‌های کسب و کار، اشتغال‌زایی، اقتصادی و رونق آنها شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مانع تراشی شود.
استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به طرح‌های کشتی ‌سازی و حمایت از این پروژه‌ها گفت: یکی از راه‌های مهم حیات صنعت کشتی سازی، جلوگیری از تعطیل شدن و حمایت از آنهاست.
گراوند توجه به توسعه اسکله سازی، خدمات بندری و گردشگری دریایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالیت‌ کشتیرانی در حوزه حمل و نقل بار و مسافر در مسیر استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه کشور قطر توسعه می‌ یابد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.