به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز یکشنبه در نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تعدادی از مجریان پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت استان بوشهر افزود: خدمت در حوزه سلامت و درمان بسیار مهم و ارزشمند است و این خدمات باید با بهترین کیفیت ارائه شود.
وی افزود: تکمیل پروژه های درمانی جزو مطالبه بحق مردم است و باید با بهترین کیفیت و در زمان تعیین شده مورد بهره برداری قرار گیرد.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: هیچ سیستمی بدون برنامه ریزی دقیق و مدون موفق نمی شود به همین دلیل نقشه راه در حوزه عمرانی براساس واقعیت های موجود کشور تدوین شده است برهمین اساس با حضور در دستگاه های اجرایی نشست های کنترل پروژه ها در همان دستگاه برگزار و پایش می شود.
ستوده تاکید کرد: برای تکمیل و افتتاح پروژه ها براساس نیاز واقعی و اساسی مردم، اولویت بندی انجام شده است تا بتوانیم اعتماد مردم استان بوشهر و حتی استان های همجوار را به سیستم درمانی ارتقا دهیم.
وی یادآور شد: هر پروژه ای که عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز می شود از تکمیل آن در موعد مقرر اطمینان داریم و هیچ پروژه ای بدون تامین اعتبار و بدون ضمانت اجرایی آغاز نمی شود.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در زمینه همکاری استانداری های سراسر کشور با حوزه سلامت، استانداری بوشهر از بسیاری از استان ها جلوتر است.
ستوده، با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه سلامت نیز بیان کرد: نهایت تلاش خود را برای پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه سلامت انجام می دهیم و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته این مهم محقق شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر 85 پروژه، با ارزش 2هزار و 400 میلیارد ریال در حوزه سلامت استان در دست اجراست که تکمیل این پروژه ها، تحولی اساسی در حوزه سلامت و درمان ایجاد می کند.
سعید کشمیری افزود: تکمیل پروژه های در دست اجرا در حوزه سلامت و درمان مهمترین اولویت دانشگاه در حوزه عمرانی است و از مدیریت ارشد استان بوشهر انتظار می رود همانند گذشته نگاه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.
وی یادآور شد: اورژانس هسته ای با مساحت هشت هزار متر مربع، دانشکده پزشکی و دندانپزشکی با مساحت 19 هزار متر مربع و بیمارستان 160 تختخوابی برازجان از مهم ترین پروژه های در دست اجراست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: بیمارستان 160 تختخوابی بوشهر در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس با مساحت 17 هزار متر مربع، توسعه بیمارستان اهرم از 18 به 42 تختخواب، کلینیک ویژه بوشهر با مشارکت بخش خصوصی و کلینیک بیماری های خاص از محل اعتبارات سفر رهبرمعظم انقلاب به استان نیز از دیگر پروژه های شاخص حوزه سلامت است.
کشمیری اضافه کرد: در نیمه دوم امسال 40 پروژه با ارزش ریالی 9 هزار و 400 میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره برداری می رسد و مردم می توانند از این خدمات بهره ببرند.
وی گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت استان بهره می بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
در این نشست مقرر شد دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هر 2 هفته یکبار گزارش کنترل و پیشرفت پروژه ها را به دفتر فنی استانداری بوشهر اعلام کند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.