به گزارش ایرنا، مجید جلالی جمعه پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: شکست در این دیدار از تلخ‌ترین شکست های روزهای فوتبالی ام بود زیرا خودم بیشتر از بازیکنان در این شکست سهم داشتم.
وی بیان کرد: پیکان در برابر پارس جنوبی جم مستحق چنین شکستی نبود و این شکست تنها در سایه اشتباه های بازیکنان رقم خورد.
جلالی ادامه داد: بازیکنان پارس جنوبی جم همه اوقات بازی روی توپ‌های بلند کار می‌کردند و ما هم با وجود تمرین روی این تاکتیک آنها اما موفق ظاهر نشدیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم و در نیمه اول توپی را به شکل ساده از دست دادیم که منجر به نخستین گل حریف شد.
جلالی یادآورشد: تا پیش از گل نخست به بازی و ورزشگاه مسلط بودیم ولی پس از گل نتوانستیم به عملکرد خوب ادامه دهیم و با اشتباه بازیکنان 2 پنالتی نیز به تیم حریف دادیم.
وی افزود: وقتی تیمی با وجود قرار داشتن در شرایط مسابقه یک ماه مسابقه‌ای انجام نمی‌دهد این مهم می‌تواند برای تیم سخت ویران‌ کننده باشد.
جلالی تاکید کرد: در این یک ماه نتوانستیم تیم خودمان را با کیفیت مناسب حفظ کنیم و این منجر شد تا برابر پارس جنوبی جم نمایش خوبی نداشته باشیم.
وی در ارتباط با قضاوت داور این دیدار نیز گفت: تیم داوری در این دیدار در مجموع عملکرد خوبی داشت و در این زمینه مشکلی وجود نداشت.
پارس جنوبی جم با این برد 16 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و پیکان نیز با پذیرش شکست با همین امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.
در هفته سیزدهم بازی ها پیکان به مصاف فولاد خوزستان می رود و پارس جنوبی جم نیز در اصفهان با ذوب آهن این شهر دیدار می کند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.