به گزارش ایرنا، مجید جلالی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: فارغ از همه نتیجه‌گیری‌ها با ارزش‌ترین چیزی که تیم پارس جنوبی برای منطقه فراهم کرده داشتن یک تیم در لیگ برتر و ایجاد هیجان برای مردم جم است.
وی بیان کرد: با این حال دوست داریم در بازی فردا بهتر از سری گذشته ظاهر و به موفقیت دست پیدا کنیم.
جلالی ادامه داد: دیدار با تیمی که در این دو سال، شایستگی‌ های خود را ثابت کرده سختی های خاص خود را دارد ولی باید تمام تلاش خود را برای دستیابی به برد به کار گرفت.
وی افزود: تیم پیکان نیز مانند پارس جنوبی چند سال است که به لیگ برتر صعود کرده و توانسته در این مدت شخصیت تیم خود را نشان دهد.
جلالی عنوان کرد: تیم پیکان بازی‌ های خیلی خوبی در 10 هفته گذشته انجام داد و بعد از هفته هشتم یک ماه بازی نکرد و این امر در کیفیت تیم تأثیرگذار بود.
وی در پاسخ به پرسشی درباره غایبان تیم تیم پیمان برای دیدار مقابل پارس جنوبی گفت: برای بازی برابر پارس جنوبی 'مگنو باتیستا' محروم است، اما بازیکن مصدوم نداریم.
جلالی با بیان اینکه حفظ تیم پارس جنوبی در لیگ برتر با توجه به شرایطی که دارد هر سال سخت تر از سال گذشته می شود، یادآور شد: اینجا محدودیت‌هایی وجود دارد که سال به سال بیشتر پارس جنوبی را آزار می دهد و در صورت برطرف شدن این تیم می‌تواند به زندگی خود در لیگ برتر ادامه دهد.
از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر تیم های پارس جنوبی جم و پیکان تهران فردا جمعه راس ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.