مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در ریزش یک مغازه در برازجان گفت: در پی بارش باران‌ دردشتستان یک مغازه در برازجان ریزش کرد و 6 نفر مصدوم شد.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اشاره به آماده‌‌‌باش بودن امدادگران هلال احمر در استان بوشهر گفت: در پی استقرار سامانه بارشی در استان بوشهر امدادگران در بخش‌های جاده‌ای، دریایی، هوایی، کوهستان، زمینی و شهری به حالت آماده‌‌باش درآمدند و آماده رسیدگی به حادثه دیدگان شدند.

وی با اشاره به بارش باران همراه با رعد و برق در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: در پی بارش باران به ویژه در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دیلم و گناوه امدادگران به نقاط مختلف سرکشی می‌کنند تا به آسیب‌‌‌دیدگان کمک‌‌رسانی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از عملیات آواربرداری در برازجان خبر داد و تصریح کرد: در پی شدت بارش باران‌ یک باب مغازه در شهر برازجان شهرستان دشتستان ریزش کرد که این حادثه شش مصدوم درپی داشت.

درویشی ادامه داد: عملیات آواربرداری و رهاسازی مصدومان با حضور سه تیم عملیاتی جستجو نجات شهرستان دشتستان بلافاصله از لحظه اطلاع در محل حادثه آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر دشتستان مصدومان را پس از نجات از زیر آوار با همکاری اورژانس به مرکز درمانی برازجان انتقال داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.