به گزارش ایرنا، حسین براتی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر افزود: کانون های مساجد به لحاظ وجود جوانان و نوجوانان توانسته با تعامل ارتباط خوبی با بدنه جامعه برقرار و در شناسایی و معرفی استعدادهای این بخش بخوبی نقش اساسی ایفا کند.
وی بیان کرد: در این حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز علاوه بر نگاه ویژه به سایر حوزه های فرهنگی و هنری، نسبت به کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز اهتمام ویژه دارد.
براتی ادامه داد: شورای سیاست گذاری ستاد امور مساجد کشور 2 رویکرد توجه به مقاطع سنی کودکان و نوجوانان و خانواده را مدنظر قرار داده است.
براتی بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای برنامه ریزی کانون ها در این حوزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید ویژه دارد.
وی ادامه داد: جایگاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ویژه است که در این زمینه نشست های شورای سیاست گذاری ستاد در سطح ملی و نشست های استانی با حضور دستگاه های ذیربط برای تقویت این کانون ها پیش بینی شده است.
براتی گفت: استان بوشهر از استان های برتر و فعال در حوزه کانون های فرهنگی و هنری امور مساجد است.
وی بیان کرد: انتخاب و انتصاب جوانان به عنوان رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری در استان ها یک کار ارزشمند است که با انتصاب علیرضا پولاد این مهم در استان بوشهر نیز رقم خورده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بازوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها هستند.
حمیده ماحوزی افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از یک ظرفیت و ارزش معنوی در کشور هستند که بخش زیادی از برنامه ها و مناسبت ها را برگزار می کنند.
وی بیان کرد: بیشتر کارهای انجام شده در کانون های امور مساجد بصورت مردمی در کشور اداره می شود که این مهم به وجود برکت نظام جمهوری اسلامی است.
دراین آئین از زحمات عبدالرضا عالی پور تقدیر و علیرضا پولاد به عنوان سرپرست جدید ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر معرفی شد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.