به گزارش ایرنا، کیوان هاشم زارده روز سه‌شنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: معضل یاد شده در خیابان شهید مطهری به عنوان یکی از پرترددترین خیابان های شهر بوشهر بیش از پیش نمایان شده است.
وی افزود: معضل کمبود پارکینگ در این خیابان به حدی است که حتی ساکنان کوچه‌های منتهی به خیابان مطهری به دلیل ازدحام خودروهای پارک شده روزانه با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند.
هاشم زاده ادامه داد: در نشست‌هایی با معاون امور عمرانی استانداری بوشهر و مدیرکل سازمان راه و شهرسازی زمینه ای ایجاد شده که بتوانیم بخشی از نیاز بوشهر به پارکینگ عمومی و فضای سبز شهری را برطرف کنیم.
هاشم زاده ادامه داد: به معاون استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استانداری بوشهر پیشنهاد داده ایم زمینی که روبروی مجتمع تجاری مسکونی زیتون قرار دارد برای ساخت پارکینگ عمومی و سایر کاربری های مرتبط با خدمات شهری مورد استفاده شهرداری قرار گیرد.
وی بیان کرد: بخش عمده این زمین اکنون در تملک اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد اما در طرح تفضیلی شهری برای ساخت فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: با اجرای این طرح ها نه تنها بخش عمده‌ای از مشکلات مردم ساکن در خیابان های منتهی به خیابان مطهری حل و زمینه ایجاد یک پارکینگ مناسب و فضای سبز ایجاد می شود بلکه ارزش افزوده زیادی نیز برای شهرداری بندر بوشهر از محل همین پروژه ها ایجاد می شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.