پیام مساعدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از بوشهر شهرهای دیلم، گناوه، برازجان و خورموج نیز به ترتیب با 53.5، 45.4، 15.3 و 3.5 میلی متر بیشترین میزان باران را تجربه کردند.
وی یادآور شد: فعالیت این سامانه بارشی در این استان از یکشنبه شب هفته جاری در مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر آغاز شده است.
مساعدی اضافه کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود امروز نیز بارندگی به صورت بارش باران گاهی رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد در سطح استان بویژه مناطق شمالی و مرکزی ادامه یابد.
وی گفت: از فردا تا آخر هفته نیز بارش ها بصورت پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی از نقاط استان بوشهر ادامه دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همچنین در این مدت به سبب وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای خلیج فارس بویژه قسمت های شمالی و مرکزی آن به تناوب مواج و متلاطم است.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری و در ساعت هایی همراه با بارش باران گاهی رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای پیش بینی شده است.
مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا شمال شرقی و گاهی شمال غربی که در مناطق شمالی و مرکزی با سرعت 18 و42 گاهی بیش از 60 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: سرعت وزش باد در مناطق جنوبی استان بوشهر با سرعت 14 تا 36 و گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت می رسد.
مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر 90 تا 180 و گاهی بیش از 210 سانتی متر و در سواحل جنوبی 60 تا 120 گاهی تا 180 سانتی متر و از فردا در همه مناطق 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتی متر پیش بینی شده است.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 02:04 بامداد، مد 08:00، جزر دوم 13:38 خواهد بود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.