به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر مریم آذرشب افزود: با اهتمام و تاکید استاندار بوشهر در احیا و ارتقای جایگاه اجتماعی بانوان شایسته استان اعتماد، باور و ایجاد زمینه برای ابراز شایستگی بانوان امری بی سابقه است.
وی بیان کرد: این وضعیت را بانوان استان بوشهر مدیون و مرهون حمایت‌ها و نگاه ویژه استاندار در گزینش‌ها و انتصابات بر مبنای شایستگی و توانمندی افراد فارغ از نگاه جنسیتی هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر یادآورشد: در دوران دولت یازدهم 27 انتصاب در حوزه مدیریت استان بنام بانوان رقم خورد که بانک‌ها و دانشگاه‌های استان به ترتیب با هفت و پنج انتصاب بیشترین سهم را در استفاده از این ظرفیت به خود اختصاص دادند.
آذرشب اضافه کرد: در حدود یکسال از حضور استاندار جدید بوشهر با بهره گیری از ظرفیت بانوان و جوانان شایسته و توانمند استان 36 مدیر بانو در مسئولیت‌های مدیریتی در سطح استان منصوب و اکنون 63 بانوی توانمند بر مسند مدیریت در سطوح مختلف مشغول به فعالیت هستند.
وی یادآورشد: با توجه به آمار در دولت یازدهم و دوازدهم بیشترین انتصاب بانوان مدیر در سطح شهرستان‌ها اتفاق افتاده و این روند حاصل تاکید استاندار در سپردن بخشی از مسئولیت دستگاه‌های اجرایی به بانوان توانمند و شایسته است.
آذرشب گفت: مطالبه بانوان نیز این است که بدون نگاه جنسیتی و به تناسب آگاهی، دانش و توانمندی ها از فرصت برابر برای حضور در ساختار مدیریت استان برخوردار باشند.
وی افزود: هنوز سهم بانوان از مدیریت پایه و میانی تا ایده‌آل فاصله دارد و تغییر در این سهم و درصد علاوه بر ایجاد زمینه بروز به میزان زیادی به توانایی بانوان در نشان دادن توانایی‌ها و استعدادهای آنها بستگی دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد: امید می رود با اشتراک گذاشتن تجارب مدیریتی، مسیر ارتقا و افزایش تصدی پست‌های مدیریتی و افزایش بهره‌وری را برای بانوان فراهم کنیم.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.