به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توسعه زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف استان بشهر فاصله ورزشکاران این استان تا مکان های ورزشی که پیش از این 30 دقیقه بوشهر اکنون به کمتر از 10 دقیقه رسیده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون تمامی روستاهای بیش از 500 نفر جمعیت استان بوشهر از فضای ورزشی مناسب برخوردار شده و در روستاهای زیر 500 نفر نیز 46 خانه ورزش روستایی راه اندازی شده است.
بهروزیان فر ادامه داد: ورزش استان بوشهر در حوزه زیرساخت های ورزشی از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.
وی در ارتباط با حوزه جوانان بیان کرد: تمامی خانه های جوانان شهرستان ها به حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بازگردانده شده است.
بهروزیان فر ادامه داد: در سال جاری نیز سه خانه جوان با کیفیت بسیار بالا در شهرهای جم، انارستان و عسلویه به بهره برداری رسید.
وی در ارتباط با سایت ورزش های آبی استان بوشهر گفت: مقرر است برای اجرای این پروژه 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 100 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان جذب شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: با توجه به موقعیت ساحل بکر این استان برای توسعه ورزش های آبی، امیدواریم هر چه زودتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.
بهروزیان فر افزود: در ارتباط با پیست های موتوری سواری و تارتان شهر گناوه نیز انتظار داریم با تامین اعتبار مناسب در روند اجرای آن تسریع شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.