به گزارش ایرنا، ژاله فرامرزیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: وزارت ورزش و جوانان با رویکرد جدی دولت برای ایجاد اشتغال برای جوانان از محل کمک‌های فنی اعتباری برنامه هایی را برای ایجاد اشتغال آغاز کرده است.
وی بیان کرد: در این ارتباط با هدف ایجاد بنگاه های زود بازده رایزنی های خوبی با 2 بانک کشور به عنوان بانک های عامل انجام شده است.
فرامرزیان در ارتباط با بیمه ورزشکاران گفت: این مهم بطور جد در دست پیگیری که یکی از مقدمه های آن شناسنامه دار شدن ورزشکاران است.
وی ادامه داد: ورزشکارانی که در سامانه مبین نام نویسی کرده باشند زیر پوشش بیمه ورزشکاری رفته و از تسهیلات نیز برخوردار می شود.
فرامرزیان در ارتباط با طرح های ورزشی نیمه تمام گفت: برای تکمیل چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام کشور استفاده از ظرفیت خیران بجد مورد توجه است.
وی یادآور شد: استان بوشهر با روند خوبی که در تکمیل طرح های نیمه تمام داشته سرانه فضای ورزشی آن اکنون به بیش از یک‌ مترمربع افزایش یافته است.
فرامرزیان افزود: با توجه به ظرفیت‌های زیرساختی در ورزش‌های آبی بوشهر زیربناهای این پایگاه ورزشی توسعه یابد که در این ارتباط پس از بررسی وضعیت اعتباری برای این مهم تصمیم گیری می شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.