به گزارش ایرنا، مهدی تارتار روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: تعداد بازیکنان ما کم است و 15 بازیکن بزرگسال داریم و از نظر تعداد بازیکن با کمبود مواجه هستیم.
وی بیان کرد: در نیم‌فصل باید تقویت شویم و در صورتی که این مهم محقق نشود تیم در ادامه مسابقات با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.
تارتار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پارس جنوبی جم از ناحیه داوری تاکنون صدمه زیادی خورده که این امر باعث شد تا امتیازهای دلخواه خود را جمع آوری نکنیم.
وی گفت: با این حال به سلامت داوران و رئیس کمیته داوران شک نداریم و بویژه در بازی این هفته برابر صنعت نفت آبادان امید است با تجربه بالای بیژن حیدری هیچکدام از تیم ها از اشتباه داوری متضرر نشوند.
تارتار تاکید کرد: با توجه به میزبانی در این دیدار و برخوردار بودن از حمایت هواداران باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.
وی یادآور شد: هر 2 تیم صنعت نفت و پارس جنوبی جم با توجه به کسب برد در بازی هفته قبل با روحیه خوب وارد بازی می‌شوند.
وی افزود: در هفته‌های قبل تیم صنعت نفت در خط حمله توانمند ظاهر شده و گل‌های زیادی زده که این زنگ خطری برای تیم پارس جنوبی جم است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: روی نقاط قوت و ضعف آنها کار شده و انتظار می رود با اجرای تاکتیک های مدنظر به هدف اصلی خود که برد در این دیدار است، دست پیدا کنیم.
تارتار در ارتباط با دروازبان های تیم پارس جنوبی جم گفت: این تیم سه دروازبان آماده در اختیار دارد که هر کدام از آنها آماده تر باشند در ترکیب اصلی قرار می گیرند.
وی ادامه داد: در این دیدار بازیکن مصدوم زیاد داریم و بازیکن محروم ما نیز هم روح‌الله سیف‌الهی است.
تارتار در ارتباط با وضعیت مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تاکنون 15 درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان پرداخت شده و مدیریت باشگاه همچنان به دنبال رفع مشکلات مالی است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.