به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز چهارشنبه درحاشیه بازید از اماکن ورزشی شهر بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط کار سند دار کردن 50 مکان ورزشی استان در دست اقدام است.
وی بیان کرد: از جمله این مکان ها مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهر بوشهر است.
بهروزیان فرد ادامه داد: چمن مصنوعی زمین شماره 3 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در دست اجراست.
وی یادآور شد: زمین چمن شماره 2 این ورزشگاه نیز که میزبان بیش از 50 درصد مسابقات های فوتبال شهر بوشهر است که با ساماندهی مناسب از سکوی تماشاگر، جایگاه ویژه و رختکن برخوردار شد.
بهروزیان فرد ادامه داد: در ارتباط با زمین واقع شده در پشت مجتمع ورزشی شهید صدوقی که در اصل متعلق به ورزش استان است نیز کارهای تملک در دست پیگیری است.
وی افزود: ورزشکاران بوشهر مطمئن باشند این مهم تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر پیگیری می شود.
بهروزیان فرد در ارتباط با انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر گفت: منتظر اعلام تاریخ فدراسیون فوتبال هستیم تا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر را برگزار کنیم.
وی یادآور شد: تاکنون 2 بار فرایند برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر به دلیل طی نشدن موارد قانونی باطل شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در این زمینه حتی رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال نیز به دلیل رعایت نشدن فرایند قانونی موافق ابطال انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر بودند.
بهروزیان فرد افزود: در این زمینه منتظر فدراسیون فوتبال برای اعلام برگزاری زمان مجمع انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر هستیم.
وی در مورد ماجراهای دلالی و اخاذی در فوتبال بوشهر گفت: به عنوان متولی ورزش این استان چیزهایی شنیده ام ولی تا رسیدن مدارک و اسناد نمی توان از فرد خاصی پیرامون این تخلف ها شکایت کنیم.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.