به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش وپرورش دیلم در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به افزایش ابر و وقوع ناپدیداری های جوی همراه با بارندگی شدید و به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان تمامی مدارس شهرستان دیلم در نوبت صبح تعطیل است.
نخستین بارش پاییزی در گناوه هم همراه با تندباد از صبح روز جاری آغاز و موجب تلطیف هوا شد.
این بارندگی که با تندباد لحظه ای همراه است، موجب آبگرفتگی شدید معابر و خیابان ها و کندی تردد خودروها شده است.
مدارس نوبت صبح شهرستان گناوه تعطیل نشده و همگی باز است.
فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران گناوه از تمامی دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست در آماده باش کامل باشند و هرگونه حادثه را به فرمانداری گزارش دهند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: تاکنون گزارشی از خسارت ناشی از بارندگی شدید همراه با تندباد در شهر و روستاهای این شهرستان وصول نشده است.
هواشناسی استان بوشهر روز گذشته اعلام کرد با نفوذ یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب خلیج فارس، آسمان در برخی مناطق استان و بویژه نواحی شمال و مرکزی گاهی تمام ابری همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش تندباد لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.
براساس این اطلاعیه با توجه به وزش باد قابل ملاحظه و گاهی تندبادهای لحظه ای روی دریا بویژه مناطق شمالی و غربی خلیج فارس و سواحل شمالی و مرکزی استان ( از بندر دیلم تا مطاف در شهرستان دیر) ارتفاع موج دریا در برخی ساعت ها افزایش و خلیج فارس مواج و متلاطم شود.
شهرستان های گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر واقع هستند.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.