به گزارش ایرنا، محمد احسنی فروز روز یکشنبه در مجمع سالانه هیات تکواند استان بوشهر افزود: تیم ملی پومسه در مسابقات جهانی چین تایپه در رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با حریفان رقابت می کند.
وی بیان کرد: با توجه به شناختی که از ظرفیت های تیم ملی پومسه داریم انتظار می روند همانند دوره های گذشته با دست پر از مسابقات برگردند.
احسنی فروز یادآور شد: در دوره گذشته مسابقات جهانی پومسه تیم ملی ایران در بخش آقایان به 2 مدال طلا و نقره و در بخش بانوان نیز به یک مدال نقره دست یافت.
وی ادامه داد: آذرماه امسال جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو نیز در چین تایپه برگزار می شود که تیم ملی تکواندو با تمام توان در این مسابقات حاضر می شود.
احسنی فزود: فدراسیون تکواندو اکنون حدود 600 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که از این شمار 35 درصد آن بانوان هستند.
وی در ارتباط با بانک اطلاعاتی هیات تکواندو گفت: این بانک درخدمت کشور و بویژه جامعه تکواندو است.
احسنی فروز یادآورشد: یکی از اولویت های فدراسیون تکواندو رشد کمی و کیفی است که در این زمینه بانک اطلاعاتی می تواند کمک شایانی کند.
وی در ارتباط با هزینه ثبت اطلاعات ورزشکاران در بانک یاد شده گفت: تمامی این هزینه ها در زمینه رشد و تعالی رشته تکواندو است.
احسنی فروز ادامه داد: وقتی امروز در تمامی عرصه های بین المللی از تکواندوکاران انتظار کسب مدال می رود این خود نتیجه سرمایه گذاری در بخش های مختلف رشته تکواندو است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مجمع سالانه هیات ها باید سالانه در ماه های بهمن و اسفند برای فعالیت های مربوط به سال آینده برگزار شد.
احسنی فروز ادامه داد: با توجه به شمار زیاد استان ها این نشست ها در برخی موارد در ماه هایی خارج از زمان مقرر برگزار می شود.
وی در ارتباط با جایگاه تکواندو استان بوشهر گفت: بوشهر از استان های پیشگام در زمینه تکواندو است و ارتقا چهار پله ای هیات تکواند استان بوشهر در سال گذشته خود گواهی بر این ادعاست.
احسنی فروز بیان کرد: افزایش قابل توجه بانوان تکواندوکار در استان بوشهر خود نوید بخش توسعه روزافزون این ورزش در استان بوشهر است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فدراسیون تکواندو از جمله فدراسیون هایی است که در تعامل بسیار خوبی با هیات های استانی قرار دارد.
احمد بهروزیان فر افزود: در توزیع اعتبارات استانی انتظار است با لحاظ کردن بعد مسافت حق استان هایی که به دلیل داشتن فاصله از مرکز متحمل هزینه های فراوانی می شوند تامین شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.