محمدرضا انصاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایستگاه های اصلی هواشناسی استان در شهرهای بوشهر، دیلم، گناوه، دیر، جم، عسلویه، برازجان و جزیره خارگ است که به جز برازجان سایر ایستگاه ها بارش باران نداشتند.
وی بیان کرد: روز گذشته در برخی نواحی استان بوشهر با رشد ابرها رگبار باران به همراه رعد و برق، وزش تندباد لحظه ای، گرد و خاک و ریزش پراکنده تگرگ گزارش شده است.
انصاری ادامه داد: بررسی نقشه های پیش بینی هواشناسی نشان می دهد در 24 ساعت آینده شرایط برای تشکیل توده های همرفتی و وقوع ناپایداری های موقت جوی در برخی نقاط استان و بر روی دریا بصورت افزایش پوشش ابر، رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای برقرار است.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط استان در ساعت هایی از بعدازظهر و شب گاهی همراه با رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی و وقوع پدیده مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 و گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری جوی بیش از 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
وی گفت: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز30 تا 90 سانتیمتر و در هنگام ناپایداری جوی به طور لحظه ای بیش از 120 سانتیمتر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 03:54، جزر اول ساعت 11:57، مد دوم ساعت 19:09 و جزر دوم ساعت 23:31 خواهد بود.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.