به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی در تشریح این عملیات در جمع خبرنگاران افزود: در آغاز عملیات فردی که با تشکیل یک باند اقدام به حمل مواد مخدر می کرد با فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی شناسایی شد.
وی بیان کرد: اوایل بامداد امروز متهم با همدستانش با یک دستگاه خودرو در محور ساحلی بندر ریگ – گناوه در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفتند.
واعظی ادامه داد: پلیس با علائم هشداردهنده و دستور ایست قصد توقیف خودرو مظنون به حمل مواد مخدر را داشت که راننده بدون توجه به دستور پلیس با سرعت به مسیر خود ادامه داد.
وی بیان کرد: پس از آنکه 2 نفر از سرنشینان خودرو شروع به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند، پلیس چرخ های خودرو را مورد هدف قرار داد که خودرو پس از طی مسافتی هنگامی که قصد دور زدن داشت واژگون شد.
واعظی اظهار داشت: سه نفر از سرنشینان خودرو قبل از هر عکسل العملی دستگیر و یک نفر از متهمان نیز که با استفاده از تاریکی هوا متواری شده بود با تعقیب پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بازرسی از این خودرو حدود 100کیلوگرم تریاک به همراه 2قبضه سلاح و 108 فشنگ جنگی کشف شد.
واعظی اظهارداشت: در این عملیات که پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان نیز مشارکت داشت چهار نفر قاچاقچی غیربومی دستگیر شدند.
وی یادآورشد: یکی از قاچاقچیان در درگیری مصدوم شد که اکنون تحت درمان است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.