به گزارش ایرنا، سردار ولی الله رضایی نژاد عصر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان های گناوه ودیلم افزود: امروز دشمن تلاش می کند رویکرد اجتماعی را به نظامی و امنیتی تبدیل کند به همین دلیل مسئولان باید با انسجام اجازه ندهند که دشمن به هدف خود برسد.
وی بیان کرد: اقتدار معنوی، عزت نفس، مهربانی و امانتداری از مهم ترین ویژگی های پلیس است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رضایی نژاد گفت: برهمین اساس سازمانی موفق است که سه محور روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و جهادی عمل کردن را سرلوحه کاری خود قرار دهد.
وی اضافه کرد: استیفای حقوق مرزنشینان، دولت و مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و سلاح از وظایف مرزبانی است و در این امر حمایت و پشتیبانی مرزنشینان ضروری است.
رضایی نژاد گفت: با برنامه ریزی انجام شده تاکنون نظم و امنیت خوبی در مرزهای دریایی خلیج فارس ایجاد شده است.
فرماندارگناوه گفت: مرزبانان غیور و سلحشور ایران اسلامی نقش مهمی در امنیت مرزها و استقلال کشور ایفا می کنند وپایگاه دریابانی این شهرستان نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.
سیدعلی پاک نژاد با اشاره به عملکرد مثبت دریابانی شهرستان گناوه افزود: در همین راستا دریابانی این شهرستان باید از نظر امکانات و تجهیزات لازم برای ایجاد ثبات و کنترل مرزها برخوردار باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شغل عمده مردم شهرستان گناوه به دریا وابسته است نباید در فعالیت آنان خللی ایجاد شود.
فرماندار گناوه اظهارداشت: با توجه به حل مشکل سوخت شناورهای سفاری امید می رود زمینه فعالیت دوباره شناورها فراهم شود.
امام جمعه گناوه گفت: امنیت و آسایش مردم در گرو تلاش نیروی مسلح است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: معیشت مردم این منطقه به دریا بستگی دارد و اگر از آنان گرفته شود در تنگنای اقتصادی قرار می گیرند.
امام جمعه دیلم گفت: مرزداران این منطقه از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید بخوبی حمایت و موردتوجه قرار گیرند.
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری افزود: برخورد با پدیده قاچاق ضروری است و مخالف آن نیستیم اما از مسئولان انتظار می رود در چارچوب قانون معیشت مردم را فراهم کنند.
در این آیین سرهنگ دوم نادر اسداللهی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریابانی شهرستان گناوه معرفی و از خدمات سرهنگ غلامرضا محقق تقدیر شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و کرانه خلیح فارس واقع که شغل و معیشت عمده مردم آن به دریا وابسته است.
6164/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.