به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از سردار علی رزمجو در نشست تجلیل از بازرسان ستاد امربه معروف و نهی از منکر افزود: هرچند دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی توطئه ها و برنامه های زیادی طراحی کرده و می کند ولی با توجه به هدایت های رهبر معظم انقلاب آرزوی شکست انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.
وی بیان کرد: ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و مسئولان و بد بین کردن مردم نسبت به مسئولان یکی از هدف های استکبار جهانی است که باید در این مسیر هوشمندانه گام برداشت.
رزمجو اضافه کرد: رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ها و تحلیل های خود تابستان گذشته را تابستان سخت و شرایط دشواری را برای کشور پیش بینی می کرد در صورتیکه این چنین نبود و در گرمترین روزهای سال بسیجیان غیور ایران با برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 پاسخ محکم به دشمن دادند و ثابت کردند مردم ایران همواره برای دفاع از نظام و ارزش ها آماده و هر جا لازم باشد در صحنه حاضر هستند.
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: هرچند در برخی موضوع ها شاهد کم کاری و ریزش هستیم ولی در بیشتر بخش ها شکوفایی وپیشرفت چشمگیر داشته ایم و این بیانگر حرکت به سمت جلو، پویایی انقلاب و رشد همه جانبه آن است.
رزمجو به بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: داشتن روحیه انقلابی و جهادی در احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری است و در صورت کم کاری مساله فضای مجازی پیش می آید که امنیت ملی را دچار آسیب می کند و در آن زمان کار از پیشگیری نیز می گذرد.
وی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته اظهارداشت: بیش از 10 سال است که رهبر معظم انقلاب مردم و مسئولان را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی گوشزد می کند که لازمه آن اقدام انقلابی و موثر در برخورد با ناهنجاری ها و شبیخون فرهنگی است که در برخی موضوع آن طور که باید عمل نشده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: عملکرد این استان در بحث جلوگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها نسبت به دیگر استان ها راضی کننده است.
وی یادآور شد: ورود ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اداره ها و تشکیل شورای امر به معروف در هر دستگاه نقش مهم در کاهش آسیب ها و منکرها دارد.
رزمجو با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارشی از برخورد نامناسب مدیران دستگاه های اجرایی با بازرسان ستاد امربه معروف و نهی از منکر در استان نرسیده است اضافه کرد: در گزارش های رسیده، بازرسی ستاد استان به عنوان بازرسی برتردر ستاد امر به معروف کشور است.
در این آئین از بازرسان امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.