به گزارش ایرنا، محمد رحیم بهره مند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از چالش‌های بسیار مهم فراروی روی اداره کل استاندارد استان بوشهر استانداردسازی پارکهای بازی است.
وی بیان کرد: اکنون هیچ کدام از 973 تجهیزات نصب شده در بوستان‌ها و مراکز تحت پوشش شهرداری‌های استان بوشهر به غیر از شهرهای دالکی و عالی‌شهر، استاندارد لوازم بازی را جدی نگرفته اند.
بهره مند ادامه داد: راهکار مقابله با این وضعیت این نیست که دنبال حکم قضایی برای مهروموم این پارکها باشیم.
وی افزود: داوطلبان سرمایه گذاری در بخش وسایل بازی کودکان باید بدانند که هرگونه فعالیت در این حوزه مستلزم دریافت استعلام از استاندارد است.
بهره مند اظهار داشت: با توجه به وجود تجربیاتی تلخ در موضوع وسایل بازی غیراستاندارد نیاز است چنین مواردی با حساسیت و ظرافت بیشتری دنبال شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اکنون امکان آزمایش ۱۵۷ نوع سم مختلف مربوط به مواد غذایی و محصولات کشاورزی و در زمینه فرآورده‌های نفتی و دستگاه‌های الکترونیکی نیز آزمایشگاه‌های کم‌نظیر و توانمندی در استان بوشهر وجود دارد.
بهرهمند گفت: در این ارتباط برنامه‌ریزی شده تا تمامی 50 آزمایشگاه‌ها استاندارد استان بوشهر گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ را دریافت کنند.
بهره مند آموزش بخش‌های خصوصی را یکی از ماموریت‌های استاندارد برشمرد و گفت: سال گذشته 33 هزار و 500 نفر ساعت آموزش برون سازمانی به بخش‌های مختف خصوصی و دانشجویی درحوزه استاندارد ارائه شد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.