پیام مساعدی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با این شرایط طی ساعاتی در برخی نقاط استان بوشهر افزایش ابر و وقوع ناپایداری های موقت جوی رگبارهای پراکنده باران، رعد و برق و گاهی وزش تند باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.
وی بیان کرد: همچنین احتمال ورود گرد و غبار تشکیل شده در استان خوزستان به نیمه شمالی استان بوشهر و کاهش دید افقی در این مناطق وجود دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: نسبت به وزش تندبادهای لحظه ای با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت و در پی آن تلاطم ناگهانی و شدید دریا طی ساعات آینده نیز هشدار داده می شود.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی و در ساعاتی در برخی مناطق همراه با رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و گرد و خاک پیش بینی می شود.
مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال شرقی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت و گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری و وزش تندباد به بیش از 70 کیلومتر در ساعت برسد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که در هنگام تند باد تا بیش از 150 سانتیمتر می رسد.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 07:43، مد دریا ساعت 13:54 ، جزر دوم دریا ساعت 17:19 خواهد بود.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.