به گزارش ایرنا، پرویز عبدی پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سازمان بازرسی در پاسخ به استعلام این باشگاه اعلام کرده است با توجه به اینکه چارت دقیق سازمانی باشگاه شاهین بوشهر هنوز مشخص نشده و مدیر عامل نیز بدون دریافت حقوق و مزایا فعالیت دارد وضعیت کنونی مدیر عامل باشگاه تعریف شغلی ندارد.
وی بیان کرد: پیش از این مطرح شده بود که با توجه به 2 شغله بودن، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر قادر به همراهی تیم شاهین نیست.
عبدی پور ادامه داد: با توجه به پاسخ سازمان بازرسی و اینکه اکثریت اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین تمایل به ادامه فعالیت مدیرعامل در مسئولیت خود دارند، این موضوع از ابهام خارج شد.
سخنگوی هیات مدیره باشگاه یادآور شد: آئین نامه انضباطی باشگاه با انجام اصلاحاتی در متن مورد تصویب قرار گرفت تا مدیر عامل باشگاه در اولین فرصت این آئین نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال و آن را وارد فاز اجرایی کند تا به دنبال آن اعضای کمیته انضباطی باشگاه نیز معرفی شوند.
وی اظهار داشت: همچنین در نشست اخیر هیات مدیره شاهین مقرر شد تمامی مصوبه ها بصورت مدون و مکتوب برای اجرا به مدیر عامل ابلاغ شود.
عبدی پور اظهار داشت: علاوه براین مقرر شد در نشست هفته آینده هیات مدیره شاهین لیست دریافتی ها و هزینه کرد باشگاه از ابتدای فصل تاکنون از طرف مدیر عامل برای مشخص شدن تراز مالی به هیات مدیره اعلام شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.