به گزارش ایرنا،سردار علی رزمجو روز چهارشنبه درنشست هماهنگی برنامه رزمایش20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 افزود:مرحله دوم رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورائی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در روز 12 مهرماه همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.
وی یادآورشد:در رزمایش 20 هزار نفری بوشهر اردوکشی از شهرستان ها انجام و قشرهای مختلف مردم و گردان های سازمان یافته حاضر و بخشی از توانمندی نیروی انسانی را به منصه ظهور می رسانند.
رزمجو اظهارداشت: رزمایش اقتدار عاشورائی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در استان بوشهر از 18 شهریور آغاز و با اعزام 321 گروه جهادی صدها طرح محرومیت زدایی از بیشتر مناطق محروم و دورافتاده استان در بخش های مختلف انجام شده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم سلحشور، شهادت طلب و ولایت مدار این استان برای دفاع از دین و تمامیت ارضی کشور همواره در صحنه های مختلف حاضر هستند و در مقابل تهدیدها و تحریم ها ایستاده اند.
رزمجو افزود: دشمن درحالی از سر زبونی اقدام به انجام ترورهای کور و طراحی برخی توطئه ها در راستای براندازی و تضعیف انقلاب اسلامی می کند که از توانمندی و اراده مردم ایران در قالب لشکرهای مخلص خدا در کشور غافل است.
وی اضافه کرد:دشمن امسال برنامه ریزی های مختلفی از جمله تجمع، آشوب، اغتشاش و تشکیل تیم های سازماندهی شده برای انجام ترورهای کور انجام داده درحالی که از قدرت و اراده مردم زیر سایه رهبر معظم انقلاب در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی غافل است.
رزمجو اظهارداشت:همه مردم و نیروهای مسلح مستقر در خاک ایران با اقتدار و عزمی راسخ پاسخگوی تهدیدهای دشمن هستند و حمله موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به ترور کور و به شهادت رساندن 25 نفر از هموطنانمان در اهواز نمونه ای از این اقتدار است.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک 6 موشک تنها بعد از 9 روز از حادثه ترور 31 شهریور اهواز پاسخ کوبنده و کمرشکنی بود که با شلیک موشک برد متوسط و عملیات ترکیبی موشک و پهبادهای عملیاتی انتقام شهدای این حادثه گرفته شد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح در کنار مردم زیر سایه رهبر معظم انقلاب با عزم و اراده ای راسخ و شکست ناپذیر در مقابل توطئه های دشمن با اقتدار تا پای جان ایستاده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.