به گزارش ایرنا، دکتر حمید صمدزاده روز سه شنبه در بازدید از مرکز سلامت دهان و دندان شهرستان دشتی افزود: در چند سال اخیر اقدام های خوبی در این حوزه در سطح کشور انجام شده و پیشرفتهای قابل توجهی در این زمینه حاصل شده است.
وی اظهارداشت: افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم به خدمات حوزه سلامت هدف مهم اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است.
رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بر تامین منابع مالی جهت تشویق دندانپزشکانی که با تمام وجود در راه خدمت به مردم و نظام سلامت تلاش می کنند تاکید کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: هم اکنون پنج دندانپزشک در مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان فعالیت می کنند که هم لحاظ فنی، اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.
دکتر اصغر بحرانی افزود: راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت دهان و دندان از اقدامات بسیار خوب دولت تدبیر وامید است که موجب استقبال گسترده مردم و افزایش اعتماد آنان به خدمات این بخش شده است.
وی یادآوشد: با توجه پایین بودن میانگین درآمد مردم شهرستان دشتی و دشواری پرداخت هزینه بالای خدمات دندانپزشکی دربخش خصوصی، ارایه این خدمات با نرخ دولتی و نیمه دولتی در مراکز خدمات جامع سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رضایتمندی عمومی در پی داشته است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفرر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.