به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز دوشنبه در نشست با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دیلم افزود: فعال شدن ورزش های ساحلی در این بخش هزینه بر نیست و باعث خواهد شد تا علاقه مندان به رشته ها جذب و به موفقیت های خوبی در سطوح بالا نایل شوند.
وی اظهارداشت: روستاهای حصار و لیلتین از مناطق مستعد این بخش است که قابلیت برگزاری رقابت های فوتبال و والیبال ساحلی را دارد.
خلیه لیراوی گفت: برای بهره مندی از استعدادهای ورزشکاران بویژه رشته های رزمی و قایقرانی، ضرورت دارد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و شهرستان توجه خاصی داشته باشد که تاکنون نگاه مثبتی به ورزش این بخش نشده است.
بخشدار امام حسن گفت: فوتبال اولین رشته ورزشی است که در این بخش فعال است و با وجود کمبود امکانات، ورزشکاران مستعدی توانستند به مراحل استانی راه یابند اما هم اینک بدلایلی از جمله کمبود امکانات و نبود اراده غیرفعال شده است.
وی افزود: در سال های گذشته هشت تیم فوتبال باشگاهی این بخش در رقابت های زیر گروه استانی حضور داشتند و در سطح نوجوانان و جوانان و بزرگسالان نیز عنوان قهرمانی شهرستان دیلم را کسب کردند.
خلیفه لیراوی اظهار داشت: در سایر رشته های ورزشی نیز استعداد و قابلیت های خوبی در این بخش از جمله در ورزش های رزمی وجود دارد که ورزشکاران زیادی توانسته اند در سطح ملی و استانی موفق به کسب مدال شوند.
بخشدار امام حسن اظهارداشت: دهیاران با کمک های مالی برای راه اندازی و برگزاری ورزش های روستایی تلاش و زمینه تعامل و ارتباطات روستاها را با یکدیگر فراهم کنند.
وی گفت: با تبادل فرهنگ و نظرات می توان در حوزه های مختلف به نتایج خوبی نایل شد.
خلیفه لیراوی افزود: در حوزه بانوان استعدادها و قابلیت های خوبی ازجمله در رشته های رزمی وجود دارد و در دو سال اخیر جشنواره بانوان برای اولین بار با دعوت از همه روستاها در سطح شهرستان برگزار شد.
وی اظهارداشت: با هماهنگی های انجام شده ، چمن مصنوعی ورزشی این بندر که به دلیل بی توجهی از بین رفته بود بزودی احیا می شود.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.