به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئوسای اداره امور شعب بانک ملی در استان بوشهر افزود: در شرایطی که دشمنان در صدد اثبات ناتوانی نظام برای اداره کشور هستند ایجاب می کند بیش از پیش در راستای رضایت مندی مردم و افزایش کارایی نظام جمهوری تلاش کنیم.
وی تاکید کرد:در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید بانک ها سهم بسزایی دارند که باید با همدلی و اتحاد در بین مجموعه های ذیربط از این ظرفیت نهایت استفاده صورت گیرد.
زرین فر ادامه داد:دراین ارتباط استمرار حمایت و همکاری بانک ها در تامین منابع مالی موردنیاز واحدهای تولیدی استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت:انتظار استان بر این است که بانک ها فرایند بررسی پرونده‌های پرداخت وام و درخواست های متقاضیان را تسهیل و زمینه اشتغال و تقویت کارآفرینی را فراهم کنند.
زرین فر افزود: بهبود فضای کسب و کار و تامین شرایط مناسب برای حضور فعالان اقتصادی امری مهم و ضروری است که بانک‌ها نقش مهمی در این راستا دارند.
وی یادآور شد: سال 95 با تشکیل کارگروه رفع موانع واحدهای تولیدی در استان که با هدف رفع وضعیت رکود شکل گرفت ظرفیت خوبی برای پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی استان بوشهر فراهم شد.
زرین فر افزود: در این ارتباط طی سال های 95 و 96 به ترتیب 138 و 149 واحد تولیدی استان زیر پوشش تسهیلات بانکی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: این پرداخت که با همکاری مجموعه بانک های استان شکل گرفته باعث شد تا رتبه استان بوشهر در مبحث رونق تولید از28 به 22 کشور ارتقا پیدا کند.
زرین فر در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: بانک ملی به تبع جایگاه الگویی آن و همچنین ارتباط نزدیک آن با دولت انتظار می رود در همکاری با واحدهای تولیدی همکاری موثرتری داشته باشد.
وی در ارتباط با ریگی زادگان رئیس سابق اداره امور شعب بانکی ملی در استان بوشهر نیز گفت: وی در موضوع تکریم ارباب رجوع و تعامل با مجموعه استانداری و تولید کنندگان طی پنج سال دوران خدمتی خود خدمات شایانی ارائه کرده و امیدواریم زراعت گر بعنوان رئیس جدید نیز تداوم دهنده این روند مطلوب باشد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.