به گزارش ایرنا، ناصر امیرزاده روز پنجشنبه به مناسبت هفته گردشگری در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک اظهارداشت:با استفاده از فضای مجازی باید به سمت گردشگری الکترونیک حرکت کرد و نباید از این فضای ایجاد شده در این مسیر عقب ماند و تمام توان خود را برای همراهی و استفاده صحیح از این فضا به کار گرفت.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های هفته گردشگری با توجه به شعار جهانی امسال، برنامه هایی با محوریت الکترونیکی شدن گردشگری است که بیشتر کارگاه های استارت آپ برای علاقه مندان در چندین موضوع در بخش گردشگری الکترونیکی برگزار می شود.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین زیرساخت های گردشگری که باعث رونق این صنعت نیز می شود، محل های اقامتی است که برنامه ما در این موضوع افزایش 110درصدی تخت های اقامتی استان تا پایان سال در این بخش است.
امیرزاده افزود: رسانه ها بعنوان یکی از ابزار های مهم در زمینه اطلاع رسانی در رونق صنعت گردشگری نقش بسزایی دارند.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری بوشهر گفت: بازدید رایگان از موزه ها، دیدار با مسئولان ارشد استانی، شورای شهرها، دهیاران و سمن‌های فعال در حوزه گردشگری از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری است.
وی برگزاری جشنواره های خرما و میگو، مسابقه عکاسی موبایلی با موضوع گردشگری و خاطره نویسی از گردش در استان ویژه نوجوانان و تجلیل از سمن های فعال در حوزه گردشگری را از جمله برنامه های هفته گردشگری در استان بوشهر عنوان کرد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.