به گزارش ایرنا، اکبر توسلی روز سه شنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به تخلف های صوت گرفته در زمینه نگهداری سگ های بی صاحب این شهر بازنگری در نحوه نگهداری آنها ضروری است.
وی اضافه کرد: در روزها گذشته شاهد حیوان آزاری های گسترده در شهر بوشهر بودیم که افرادی با رویکرد غیر انسانی و خشونت بار به گمان ادای وظیفه و با احتمال بی تفاوتی جامعه، سگ های بی صاحب را با رفتاری شکنجه وار، آزار دادند که منجر به جریحه دار شدن عواطف عمومی شهروندان شد.
وی بیان کرد: هرگاه کاری به پیمانکاران سفارشی، بدون هرگونه سابقه و یا تیمی متخصص در زمینه محوله، واگذار شود در نهایت نه تنها کار بدرستی انجام نمی شود بلکه هزینه های مالی انجام کار نیز چندین برابر می شود.
توسلی ادامه داد: مساله ای که در این زمینه وجود دارد این است که پیمانکار غیر متخصص به عنوان یک فرد حقیقی و بر اساس روابط فردی موفق به گرفتن یک پیمان در زمینه جمع آوری، نگهداری و عقیم سازی سگ های بی صاحب سطح شهر بوشهر با مبلغ ماهانه 200 میلیون ریال شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با وجود فراخوان اعلامی پیرامون نگهداری سگ های بی صاحب هیچکس متقاضی نگهداری آنها نشد.
ابوذر دهدار افزود: تنها یک نفر متقاضی پیدا شد که وی نیز با مصوبه شورای شهر این کار را برعهده گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز پیرامون برخی انتقادها در باره تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر بوشهر گفت: تقاطع غیر همسطح ورودی شهر بوشهر با وجود هزار و یک مشکل و از جمله کمبود بودجه و پیمانکار ورشکسته، به بهره برداری رسیده است.
کیوان هاشم زاده افزود: این پروژه اکنون اگر نقصی داشته باشد نیز نقص ظاهری است.
وی یادآور شد: چنانچه ایرادی بر نقشه تقاطع باشد این موضوع منطقی است زیرا طراحی این پروژه از قبل صورت گرفته و قادر به تغییر در آن نبود.
هاشم زاده افزود: با این وجود در ارتباط با این تقاطع باید رعایت انصاف وجود داشته باشد و تلاش های صورت گرفته برای آن را نادیده نگیریم.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.