به گزارش ایرنا، یکی از این اعضا روز دوشنبه درنشست علنی شورای شهر بوشهر گفت: ارائه توضیح در زمینه اساسنامه، نحوه اداره باشگاه، گرفتن مجوزهای مالی، میزان بدهی های باشگاه، گزارش جامع در باره کادر باشگاه اعم از اعضای تیم، کادر فنی، اداری و پشتیبانی، خواسته های اعضای شورای شهر بوشهر از تیم شاهین شهرداری است.
اکبر توسلی افزود: ارائه گزارش جامع در زمینه حقوق و دستمزد، پاداش و قرارداد مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، و هیات موسس، سقف حداقلی و حداکثری مجموعه تیم شاهین(بازیکنان، کارکنان و سایر اعضا) به انضمام لیست قراردادهای منعقد شده از دیگر درخواست های شورای شهر بوشهر است.
وی ادامه داد: گزارش پیرامون صورت های مالی، ردیف بودجه باشگاه، نحوه تامین مالی، هزینه کرد بودجه، بیلان مالی و تمامی مصوبه فصل جاری از دیگر مواردی است که در ارتباط با آنها انتظار شفاف سازی داریم.
توسلی ادامه داد: این درخواست گزارش تنها با هدف شفاف سازی در زمینه هزینه کرد تیم است و شورای شهر بوشهر برای حمایت همه جانبه از تیم شاهین اهتمام جدی دارد.
وی یادآورشد: عبدالخالق برزگرزاده، مهرزاد آسایش و کیوان هاشم زاده دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر
هستند که خواستار شفاف سازی وضعیت اداره تیم شاهین هستند.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر در ارتباط با سازمان فرهنگی شهرداری این شهر گفت: این سازمان 11 نیروی جدید بدون تشکیل پرونده حراستی جذب کرده که در این زمینه باید شفاف سازی صورت گیرد.
روح الله نصرتی افزود: در ارتباط با تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون شهری نیز با توجه به اتمام قرارداد آنها انتظار می رود سازمان فرهنگی در اسرع وقت نسبت به انعقاد قرارداد جدید اقدام کند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.