به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه در جمع فعالان تبلیغی افزود: در این ارتباط نخستین محور انجام امور نگاه خدامحوری در همه ابعاد با زوایای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی است.
وی بیان کرد: تبعیت از جایگاه ارزشمند ولایت فقیه تحت فرمان فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری از دیگر مواردی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت.
سروستانی ادامه داد: امیدواریم نسل جدید انقلاب اسلامی بتوانند همانند نسل اول در مسیر انقلاب، ولایت و دفاع از ارزش‌های دینی نقش خود را ایفا کنند
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور رشادت‌ها و جوانمردی جوانان امت اسلامی است که به ندای حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با حضور پرشور خود در جبهه های حق علیه باطل به دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که انقلابی که با تاسی از نهضت عاشورا در سرزمین اسلامی ایران آغاز شده دفاع مختلف و دائمی خواهد بود.
سروستانی ادامه داد: شرایطی که در ابتدای انقلاب در کشور وجود داشت خاص بود و استکبار جهانی با اجیر کردن مزدوران خود در منطقه بویژه صدام جنایتکار تلاش می‌کرد تا با تحمیل جنگ تمام عیار اعم از دریایی، زمینی و هوایی بتواند نهال انقلاب را بخشکاند و مانع شکل گیری نظام اسلامی شود.
وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایت و دوراندیشی و با الهام گرفتن از نهضت عاشورا و رهبری های حکیمانه خود در مقابل این توطئه ها و دسیسه های دشمن با اقتدار ورود کرد و نه تنها از کیان میهن اسلامی دفاع جانانه ای صورت پذیرفت بلکه ریشه های انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر دوانده شد.
سروستانی گفت: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی متعدد بود که وجود رهبری الهی، آزاد، شجاع ، مقتدر، مردمی فهیم و همین طور خدامحوری و تکیه بر قدرت ذات ربوبی عامل پیروزی نظام اسلامی در دفاع مقدس بود.
وی یادآور شد: این سه محور باعث شد تا دفاع جانانه ای در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمنان انقلاب اسلامی شکل بگیرد و با وجود حمایت همه جانبه بلوک شرق و غرب از حزب بعث عراق امت اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جانانه دفاع و دشمن را از خاک خود عقب راندند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این حرکت درسی شد برای همه ابرقدرت‌ها که فکر تعدی و تجاوز به حریم ایران اسلامی را نداشته باشند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.