به گزارش ایرنا، حسام منصوری مطلق روز شنبه در جلسه کمیته مناسب سازی و رفع موانع معماری محیط شهری این شهرستان افزود: مناسب سازی ادارات و معابر برای تردد جانبازان و معلولان و سالمندان ضرورت دارد و دستگاه ها دراین ارتباط طبق قانون موظف هستند زمینه راحتی این قشر را فراهم کنند.
وی گفت: به منظور احداث رمپ در ادارات و نهادهای این شهرستان تیم واحدی توسط بهزیستی تشکیل و پیمانکار آن مشخص و برآورد ریالی شود.
منصوری مطلق اظهارداشت: ایجاد نرده فلزی و کانکس در سطح پیادروها طبق ماده 55 ممنوع و باید توسط شهرداری به عنوان مصوبه این نشست جمع آوری شوند.
معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه خواستار ساماندهی و نوسازی پیاده روهای سطح شهر شد و گفت: وجود دکه های فلافل فروش در میدان مرکزی این شهر مشکل ساز شده و باید ساماندهی شوند.
رئیس بهزیستی گناوه گفت: این جلسه با دستور کار بررسی وضعیت مناسب سازی ادارات و بررسی مصوبه های قبل برگزار شده است.
حمید مختاری افزود:در نشست های قبلی این کمیته مصوبه هایی اتخاذ که امیدواریم اجرای آنها سرعت گیرد.
کارشناس توانبخشی بهزیستی گناوه گفت: به منظور خدمات دهی، بهبود روش زندگی، ارتقای کیفیت و رضایتمندی قشر سالمند، ادارات عضو شورای ساماندهی سالمندان طبق دستورالعمل باید انجام وظیفه و همکاری کنند.
مهرداد بیابانی افزود: شورای ساماندهی سالمندی متشکل از 14 اداره زیرمجموعه است که هر کدام وظایف خاصی را عهده دار هستند.
وی گفت: درصورتیکه اعضای این شورا کمبود و یا مشکلی دارند به بهزیستی به عنوان دبیر اطلاع رسانی شود تا پیگیری و یک نفر رابط نیز معرفی کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.