به گزارش ایرنا، محمد رضا روان بد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال 2 رشته تحصیلی جدید با عنوان پرتوشناسی و دستیاری اطفال به مجموع رشته های تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اضافه می شود.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر 2هزار و 800 دانشجو در 12 رشته , پنج دانشکده این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
روان بد با اشاره به فعالیت 200 عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: افزایش اعتبار علمی و آموزشی این دانشگاه مرهون همت والای دانشجویان و اعضای هیات علمی است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: باهمت همکاران در این معاونت‌ و حضور فعال تشکل‌های دانشجویی تدارک لازم برای نام ‌نویسی حضوری از دانشجویان جدید انجام شده است.
محمد مهدی محمدی با اشاره به پوشش کامل اسکان دانشجویان افزود: با افزایش تجهیزات رفاهی لازم هفت خوابگاه دولتی، اجاره‌ای و مشارکتی اسکان دانشجویان متقاضی را پوشش 100درصدی می ‌دهند.
وی افزود: با افزایش فضای فیزیکی، سالن غذا خوری و راه‌اندازی مجدد سلف ‌سرویس پس از اضافه شدن تجهیزات نیمه ‌صنعتی، تغذیه دانشجویان به شکل مطلوب ‌تری انجام می شود.
محمدی اضافه کرد: شرکت در برنامه‌های تربیت ‌بدنی، امور فرهنگی و فوق‌ برنامه دانشگاه تکمیل‌ کننده آموزش دانشجویان و زمینه ‌ساز تقویت مهارت ‌های اجتماعی آنان است که با دستور و حمایت رئیس دانشگاه برخی تجهیزات و زیرساخت‌ های لازم در این زمینه ارتقا یافته است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی توسط چهار تشکل دانشجویی در چارچوب مقررات و قوانین دانشگاه و باهمت دانشجویان در روزهای مختلف سال به اجرا درمی‌آید.
محمدی افزود: کارگاه‌های علمی و آموزشی دانشجویان در دانشکده‌های مختلف با 14 انجمن علمی توسط دانشجویان برنامه‌ریزی می‌ شود.
وی بیان کرد: 12 شورای دانشجویی مطالبات صنفی دانشجویان در خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها را پیگیری می‌ کنند که ساز وکار انتخابات آن به صورت کامل دانشجویی است.
محمدی گفت: با وجود موانع و مشکلات موجود، برنامه‌های حمایتی از کانون‌ها و نشریه های دانشجویی ادامه دارد.
وی یادآور شد: نام ‌نویسی از دانشجویان ورودی سال تحصیلی 97-98 دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از 25 تا 27 شهریور در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام می‌ پذیرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.