عبدالامیر قاسمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مردم نظام و انقلاب خود را که با تمسک به اهل بیت (ع) و با ثمره خون هزاران شهید بدست آمده علاقه و دوست دارند و برای سربلندی و عزت آن گام برمی دارند.
وی اظهارداشت: اگرچه مردم دارای مسایل و مشکلات زیادی هستند اما دست از حمایت و پشتیبانی از ولایت و نظام برنمی دارند و باید هرچه می توانیم به آنان خدمت رسانی شایسته کنیم.
فرماندار دیلم با بیان اینکه همه احزاب همسو با نظام گام بردارند، گفت: دشمن برای دلسردکردن و اختلاف در بین مردم هزینه و برنامه ریزی های زیادی می کند که باید با وحدت و انسجام و یکدلی در برابر آنان محکم و استوار ایستادگی کرد.
وی افزود: درزمان جنگ تحمیلی تمامی کشورها با پشتیبانی از رژیم بعثی میلیارد ها پول صرف مقابله با ایران کردند اما با الطاف الهی و حمایت و پشتیبانی مردم تحت زعامت امام راحل پیروز نشدند.
قاسمی اظهارداشت: درحالیکه کشور درشرایط سختی قرار دارد عده ای در داخل با حمایت دشمنان دست به احتکار و فشارهای روانی می زنند و باید بدانند این انقلاب به سادگی به دست نیامده که براحتی از دست بدهیم.
فرماندار دیلم با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) گفت: انقلاب اسلامی با الگوگیری از قیام عاشورا به ثمر نشسته و حضور پرشور مردم در پای منابر وعاظ و روحانیون و آیین های محرم باعث عزت و اقتدار هرچه بیشتر دین مبین اسلام و شجره طیبه خواهد شد.
شهرستان دیلم با بیش از 34 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.